-
De reservering is definitief als je binnen 14 dagen na het reserveren 50% van de totale huursom betaalt.
-
Wij vragen je uiterlijk 6 weken voor aankomst de rest te betalen.
-
Als je binnen 6 weken voor aankomst reserveert, vragen we je het totale bedrag in een keer te betalen.
-
Als je niet op tijd betaalt, zullen we je dit per mail of per telefoon melden. Je hebt dan de mogelijkheid binnen 1 week alsnog te betalen.
-
Als de betaling daarna ook uitblijft, wordt de reservering door ons schriftelijk geannuleerd en brengen wij je de annuleringskosten in rekening.
-
Een reservering kan worden veranderd. Hiervoor vinden we samen (huurder en verhuurder) een passende oplossing, voor zowel de huurperiode als de daarbij horende kosten.
-
Als een oplossing om wat voor reden niet voorhanden is of door jou of door ons niet als passend wordt gezien, kun je kiezen voor annuleren.
-
De annuleringskosten bedragen bij meer dan 6 weken voor dat je hebt gehuurd 25% van de huursom. Tot 4 weken voordat je hebt gehuurd 50% van de huursom en daarna 100% van de totale huursom.
-
Je bent als huurder verantwoordelijk voor een goede behandeling van het huis en je bent aansprakelijk voor eventuele schades die zijn veroorzaakt gedurende het verblijf.
-
Je bent er verantwoordelijk voor dat het huis schoon achter gelaten wordt.
-
De borg dient vooraf betaald te worden gelijktijdig met de huur. De borg zal bij worden terugbetaald of zo nodig worden verrekend met kosten van schades of schoonmaakkosten.
-
Wij zijn niet aansprakelijk voor schades in welke vorm dan ook die jij of je reisgenoten of je auto of andere eigendommen oplopen op ons terrein.
-
Tijdens het verblijf in het huis bent u als huurder volledig aansprakelijk voor de inrichting en alle zaken, die tot het gehuurde behoren. Eventuele schade veroorzaakt door toedoen van u en/of reisgenoten zal volledig door u vergoed dienen te worden. Wanneer u iets in of om het huis beschadigt of stuk maakt, verzoeken wij u dit aan ons te melden. Ook als het gaat om kleinen zaken, zoals het breken van serviesgoed e.d. De huurders na u verwachten ook een complete huisraad.
-
In Scandinavië komt het vaker dan in Nederland voor , dat de toevoer van stroom uitvalt. U kunt ons als verhuurder niet aansprakelijke stellen voor eventuele hieruit voortvloeiende schade